Rashad Lashley
Rashad Lashley

Damn time to renew that subscription

6 minuten geleden
Blue Sleazy
Blue Sleazy

Omg I’m shaking it was about time……this looks really intense 😩😩😩😩

6 minuten geleden
Станислав Иванов
Станислав Иванов

This is getting more powerful than ever

29 minuten geleden
Abul Baride
Abul Baride

nlblow.info/start/zWqhlZiLr2p-e6c/video.html

31 minuut geleden
Carletta Goodrich-Mann
Carletta Goodrich-Mann

I need a ghost to return with Tommy.

43 minuten geleden
Caleb Johnson
Caleb Johnson

Redman and method man about to be in this shit t

47 minuten geleden
Stray Wolf
Stray Wolf

Bear McCreary. Take a bow.

48 minuten geleden
da you
da you

😴

48 minuten geleden
Isaiah Thames
Isaiah Thames

Tariq got Ghost & Kanan in em ik shit gone 🍌s

49 minuten geleden
richy hills
richy hills

its too late to be scared now

58 minuten geleden
LOIS OUTJERS
LOIS OUTJERS

Love Outlander so much. ❤🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿☘🌠🗝🏰🐴🥃⛰

58 minuten geleden
Traynor2324
Traynor2324

I like the show just hate the theme lmao

Uur geleden
Duval Pierre
Duval Pierre

Bring back Power with Ghost 👻 and Tommy instead🤦🏻‍♂️

Uur geleden
SupportGaming 2021
SupportGaming 2021

How about you watch the original show then?

58 minuten geleden
Tich Nguyen
Tich Nguyen

lets goooo this looks insane so much to cover from this 90 second trailer 1. effie and diana going at it 2. cane catching bodies 3. REDMAN 4. dru fighting 5. zeke getting integrated

Uur geleden
КЕЙБИЭМ
КЕЙБИЭМ

I have a new track on the canoe, please, please, and I'll write a hit for you! nlblow.info/start/pl6Qp4aWhqWpg6c/video.html

Uur geleden
Jayden Woods
Jayden Woods

I would like to see a s2 of power book 3 just because I heard that ghost tommy and Kanan grew up together

Uur geleden
viiont eooiy
viiont eooiy

on my toes like outlander has😩😩omg this show is too good🥰🥰🥰🥰

Uur geleden
bathroombabe
bathroombabe

EYYYY shoutout to sav-mor liquors on 14th. Favorite corner store in the lower bottoms, weird to see it in a trailer tho

Uur geleden
b cole
b cole

My n*gga R.E.D!!!

Uur geleden
Dee-Ann
Dee-Ann

Gorgeous Twin Flame relationship shown on screen. Not even decades of time could keep these two apart. What is meant for you, will be for you!

Uur geleden
Battousai
Battousai

50 a modern day Shakespeare

Uur geleden
Amanda Lewis
Amanda Lewis

I was literally just wondering earlier when it was coming back!! My FAVORITE SHOW EVER!! 🖤🖤🖤

Uur geleden
Kevaun Vanegas
Kevaun Vanegas

Smbdy need fih kill saxe bro

Uur geleden
Derrick Eubanks
Derrick Eubanks

Riq definitely Ghost 2.0 😂 can't wait for Nov 21st

Uur geleden
Anthony Smith
Anthony Smith

Pure Genius. Continue To Soar King.

2 uur geleden
Sid
Sid

Their chemistry 🔥Oomph! ♥

2 uur geleden
viiont eooiy
viiont eooiy

Outlander minha série favorita espero ansiosa pela 6 temporada 😍

Uur geleden
David Murray
David Murray

I’m gonna need the ghost of Kanan to keep popping up.

2 uur geleden
Rashid Holt
Rashid Holt

I think Tariq Will Take care of Yasmine because something happened to Tariq and Yaz's Grandmother.

2 uur geleden
s2t88666
s2t88666

Damn… Tariq got Lauren, Effie and Diana!! Playa!!! Hopefully he learn how to fight tho….

2 uur geleden
Jerrick Butler
Jerrick Butler

Man how do Zeeke be smashing that teacher with them dumb faces he be making. I guess anything is possible

2 uur geleden
OLIVEROS BAGONOC
OLIVEROS BAGONOC

Love this series....watching season 5 now...from PHILIPPINES...

2 uur geleden
Demone Williams
Demone Williams

Ima need them to say ghost wasn’t really dead he had to fake his death or something

3 uur geleden
Larry Cobb
Larry Cobb

LET'S GO!!!!

3 uur geleden
Xavier Howard -
Xavier Howard -

1:14

3 uur geleden
Xavier Howard -
Xavier Howard -

1:16

3 uur geleden
Jr Koka
Jr Koka

50 mudafukin Cent

3 uur geleden
Great Mohammed
Great Mohammed

Damn!! Can't wait already

3 uur geleden
Lilith del Edén
Lilith del Edén

Ooooh, my God...

3 uur geleden
Mims unofficial
Mims unofficial

if only GHOST can make a comeback the SHOW will have more sense☄🔥🔥🖐🏾🖐🏾🖐🏾

3 uur geleden
T J
T J

This going to be the best season right here

4 uur geleden
Seda Melis
Seda Melis

Yeni sezonu heyecanla bekliyoruz 🌟

4 uur geleden
HOOD TIKTOK
HOOD TIKTOK

youtube.com/shorts/p_XMjOzEzok?feature=share

4 uur geleden
TINA MATHEWS
TINA MATHEWS

I can't wait!!!!!!!'

4 uur geleden
Køltira Memeweaver
Køltira Memeweaver

This made my day! Freaking love this show.

4 uur geleden
RaZoR WrAiTh
RaZoR WrAiTh

---->nlblow.info/tost/PLzAUj5DNHXSkV2jxoRVVlyohxphQK-S9R

4 uur geleden
RuReady115
RuReady115

Raising Kanan > Power Book 2 Ghost

5 uur geleden
Marc Christopher
Marc Christopher

I still hate Tariq but this look 🔥🔥

5 uur geleden
Tranzik Jester
Tranzik Jester

Did i jus see Redman? Another epic season of Power!!!

5 uur geleden
Fresia del Carmen Alfaro Silva
Fresia del Carmen Alfaro Silva

555 me siguen las frecuencias. Que magistral esta serie. La vi dos veces de inmediato. 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🙏🙏🙏❤

5 uur geleden
Youaintnocop Jreed
Youaintnocop Jreed

50 even got Redman in Power 💯💯💯 :50

5 uur geleden
Terry Rodriguez
Terry Rodriguez

So thrilled next season is finally upon us, but, if you’ve read the books you already know what happens. I can’t believe no one is mentioning “Go Tell The Bees That I Am Gone” is FINALLY being released next month. I’m way more excited about that.

5 uur geleden
Jenas Kumbi
Jenas Kumbi

I wanna see a few upgrades to tariq’s character. The one upgrade I wanna see from tariq is him learning how to fight. That’s one ability that’s preventing tariq from being a perfected character. He only thinks relies on his gun to keep himself safe, when anyone with a gun is dangerous, but man who can’t fight and kill someone without a weapon is even more dangerous. But tariq the man✊🏾💯

5 uur geleden
Vanessa Griffin
Vanessa Griffin

The very best woman comedian ever

5 uur geleden
Alexander Callejas
Alexander Callejas

Esperando 💥

5 uur geleden
PBEA
PBEA

The quality of this show is outstanding! Top shelf!

6 uur geleden
xGVBProphecyx
xGVBProphecyx

Monet finna off Professor Milgram 💯

6 uur geleden
HEXTER HARRISON
HEXTER HARRISON

We black folks got the culture dats GRAB buy VULTURES the skin that's beautiful to be in.

6 uur geleden
SaifStraps YT
SaifStraps YT

Just realized Kanan worn the clothes he died in in every hallucinations he involved in….

6 uur geleden
Abbas Sona
Abbas Sona

Jeeeeeeeeeeeeeeeee

6 uur geleden
Djrea 09
Djrea 09

Like how Kannan appeared as a ghost talking to tariq

6 uur geleden
True Journey
True Journey

Let's fucking go

6 uur geleden
erick whitaker
erick whitaker

Oh shittttt

6 uur geleden
Bryana Rose
Bryana Rose

Effie and Diana probably fighting over business related stuff not Tariq since Tariq give Effie like drugs to sell and shit

7 uur geleden
Lickenson Petit blanc
Lickenson Petit blanc

they're fighting over tariq lol u can actually see it

5 uur geleden
Bryana Rose
Bryana Rose

If Tariq and Lauren don’t get it on this season imma be pissed I don’t like the other girls at all 💯

7 uur geleden
Lickenson Petit blanc
Lickenson Petit blanc

@Bryana Rose lol they gave hints that she don't want to be involve in drug deals things like that so it mostly Diana for sure

4 uur geleden
Bryana Rose
Bryana Rose

@Lickenson Petit blanc how isn’t she

5 uur geleden
Lickenson Petit blanc
Lickenson Petit blanc

Lauren not trustworthy i think he gonna be with Diana to be honest

5 uur geleden
Slimtinaa Turner.
Slimtinaa Turner.

This is gonna be 🔥

7 uur geleden
Oliver Chansa
Oliver Chansa

Wow can't wait. I'm so excited

7 uur geleden
Maximus Decimus Meridius
Maximus Decimus Meridius

Yesssss

7 uur geleden
Donna Amos
Donna Amos

I only watch just to hear the theme song

7 uur geleden
Henry Wanyonyi
Henry Wanyonyi

Best outcome would if Spartacus aligned with Crassus against Rome since here he seems to have reached sort of a stalemate with Crixus

7 uur geleden
Joel Squire
Joel Squire

Was that redman I seen?

7 uur geleden
Black Wolf
Black Wolf

This looks wack

7 uur geleden
SupportGaming 2021
SupportGaming 2021

Don't watch then

7 uur geleden
yasonthebeat
yasonthebeat

1:12 did y'all not see 2-bit about to get some of Milgram's cheeks???

7 uur geleden
Moviefan
Moviefan

That’s Zeke

6 uur geleden
PremierAutoMan86
PremierAutoMan86

0:50 Dat Redman???!!! Meth and Red back together!

7 uur geleden
Aaliyah B
Aaliyah B

So excited 🔥🔥🔥

8 uur geleden
Ms Cherry Bear
Ms Cherry Bear

I know there is a lot of people who really wanted Ghost and Tosha and Angela to continue on with this show, why don’t the writers keep them because Tariq need some help with what has happened so I pray they get this show together soon!!

8 uur geleden
tspang75
tspang75

Best show on TV

8 uur geleden
Andre Mc
Andre Mc

🔥🔥🔥🔥🔥

8 uur geleden